Marketingos vadovas (-ė)

>250

UAB Diagnostikos laboratorija dirba 280 įvairiausių sričių specialistų.

Informacija

Pozicija: MARKETINGO VADOVAS (-Ė)
Darbo vieta: Kaunas

Lyderiai

UAB Diagnostikos Laboratorija – yra vienintelė visiškai automatizuota ir robotizuota laboratorija Baltijos šalyse. Laboratorijos robotizavimas iš esmės padidino diagnostinių tyrimų tikslumą bei operatyvumą iki technologiškai moderniausių Vakarų Europos, JAV ir Japonijos tyrimų centrų. Tai viena pirmųjų akredituotų laboratorijų Lietuvoje, įdiegusių kokybės vadybos sistemą pagal ISO 15189 standarto reikalavimus, kur per dieną atliekama virš 15.000 kraujo tyrimų. Mes turime daugiau nei 35 paslaugų centrus visoje Lietuvoje! Mūsų paslaugų kokybe pasitiki Kauno „Žalgiris“, suteikęs mums oficialios krepšinio klubo kraujo tyrimų laboratorijos statusą.

UAB Diagnostikos laboratorija plečia savo veiklą atidarydama modernius medicinos centrus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Medicininius sprendimus mūsų gydytojai priima juos pagrįsdami išsamiais diagnostiniais tyrimais.

Reikalavimai

–  Marketingo skyriaus vadovo darbo patirtis;
–  Puikus rinkodaros užduočių suvokimas bei sėkminga patirtis užduotis vykdant tiek tiesiogiai, tiek per partnerius;
–  Patirtis E-komercijos ir internetinės rinkodaros srityje;
–  Patirtis projektų įgyvendinimo srityje (pageidautina);
–  Puikūs bendravimo ir derybiniai įgūdžiai (raštu, žodžiu);
–  Kūrybiškumas, mokėjimas dirbti komandoje, vadovavimo įgūdžiai;
–  Analitinis mąstymas, pozityvumas, greita reakcija, organizuotumas, komunikabilumas, lankstumas, atsparumas stresui, iniciatyvumas, gebėjimas vienu metu dirbti su keliais projektais bei susidėlioti prioritetus, sąžiningumas;
–  Vairuotojo pažymėjimas.

Mes siūlome

–  Aukštos atsakomybės poziciją;
–  Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą ir organizacinius sugebėjimus;
–  Profesionalią vadovų komandą ir galimybę įgyvendinti inovatyvias idėjas;
–  Atlygį atitinkantį kompetencijas.

Darbo pobūdis

– Rinkos poreikių, tendencijų, pokyčių sekimas, naujų idėjų generavimas;
– Prekių asortimento ir kainodaros formavimas;
– Rinkodaros biudžeto planavimas, vykdymas ir kontrolė, numatytų priemonių įgyvendinimas;
– Įmonės vidinės ir išorinės komunikacijos užtikrinimas;
– Konkurentų veiklos, kainodaros analizė;
– Strateginis kainodaros valdymas atsižvelgiant į klientų segmentą ir pirkimo pajėgumus;
– Įmonės atstovaujamo prekinio ženklo vertės kūrimas;
– Glaudus bendradarbiavimas su įmonės padaliniais;
– Pardavimo skatinimo programų rengimas ir įgyvendinimas medicinos centruose, šeimos gydytojų kabinetuose, procedūriniuose kabinetuose;
– Marketingo akcijų organizavimas, koordinavimas, rezultatų analizė;
– Lojalumo programų administravimas ir valdymas;
– Įmonės elektroninių projektų vystymas, E-prekyba;
– Atstovavimas įmonės interesams derybose su partneriais;
– Bendradarbiavimas su spaustuvėmis, reklamos agentūromis, žiniasklaida;
– Reklamos atitikimo standartams ir reikalavimams kontrolė padaliniuose;
– Medicinos centrų, šeimos gydytojų kabinetų, procedūrinių kabinetų reklaminės medžiagos išdėstymo savalaikis apipavidalinimas, koncepcijų įgyvendinimas;
– Skyriaus veiklos ataskaitų rengimas įmonės vadovams;
– Įmonės vadovų konsultavimas marketingo strateginiais ir taktiniais klausimais;
– Įmonės įvaizdžio formavimas ir įmonės reprezentavimas;
– Komandos darbo organizavimas, motyvavimas, ugdymas ir kontrolė.

IŠBANDYK JĖGAS!

Susidomėjote?

Susidomėjai?! Siųsk savo gyvenimo aprašymą su prierašu „Marketingo vadovas (-ė)”: šiuo adresu: personalas@kraujotyrimai.lt
Tel. pasiteiravimui: 8 603 29374